[ad_1]
A Burberry bemutatja az új Hero Eau de Parfum-ot, a Burberry Hero kaland legújabb kiegészítőjét. „Erőteljes illat, amely felébreszti benned a hőst.” A Burberry Hero Eau de Parfum kampány egy olyan férfit mutat be, aki a szabadságot és az átalakulást keresi – már nem tartják vissza az előítéletek. A szabadság, az átalakulás és a férfias energia megtestesítője. Önfelfedezés és tisztelgés a fenséges, természeti világ előtt. A kampányt Jonathan Glazer rendezte, és Mario Sorrenti fényképezte. A kampány a kalandos és titokzatos Adam Drivert örökíti meg a természet szépségében. Adam Driver energiája gyengéd és érzéki, és egy ló megjelenésén keresztül jut kifejezésre, amely viszont egy állat, amely az erőt képviseli. Az új Eau de Parfum-ot a felfedezés érzése ihlette, az érzékiséggel a középpontban. „Az ihletet a Burberry Hero Eau de Parfum megalkotásához a Landes-erdő emléke adta, ahol fenyőfák nőnek az óceán közelében. A tűlevelűek illata meleg homokkal és tengeri permettel keverve volt az az aroma, amelyet újra akartam teremteni. Számomra a Az illatban található érzéki és kristályos gyanták azt az erőt képviselik, amellyel újra kapcsolatba léphetsz természetes ösztöneiddel.” – Aurélien Guichard, parfümőr Az illat alapja a meleg cédrusfa olajok hármasából áll, mely frissességgel és ragyogással fokozódik A tűlevelűek vibráló nyílása keveredik a benzoinnal és a tömjénnel, a mély érzékiség intenzív fúzióját hozva létre.A palack merész és modern, csakúgy, mint a belső illat.Szögletes formája a ló patája absztrakt újraértelmezése, az ikonikus Burberry logóval gravírozva.A ház alapítójára utaló Thomas Burberry Monogram is megtalálható rajta.
Trackback/Pingback