Oldal kiválasztása

[ad_1]

Ki gondolta volna, hogy a drogról elnevezett videokazetta formájú barackbomba ekkora siker lesz, és több mint 20 év után is úgy szedik, mint a cukrot. A Rush volt a Gucci második női illata. A Gucci Rush egy nagyon vonzó és felismerhető illat, impulzív és ellenállhatatlan, akár a szerelem első látásra. A „Rush” illat neve egy serkentő szerre emlékeztet, amely nagyon népszerű volt Amerikában az 1980-as években. Az intenzív vörös üveg videokazetta alakú, ami nagyon szokatlan és modern design. Az illat buja, egzotikus virágkoktélként áll össze: kaliforniai gardénia, dél-afrikai frézia, jázmin és török ​​rózsa. A koriander, a vanília és a pacsuli kiemeli az illat keleties karakterét és egyediségét. Fejjegyei a gardénia és a frézia; a szívjegyek a jázmin, a török ​​rózsa és a koriander, a szárazság pedig a vaníliát, a pacsulit és a vetivereket ötvözi. Az illat hosszan tartó nyomot hagy, amely követi a nőt és minden oldalról körülveszi. A parfümöt Michel Almairac készítette 1999-ben. A Rush egy pacsuli ciprus, melynek középpontjában a frézia áll. Parfüm összetevőként rózsás anyagnak tűnhet, de tényleg sok olyan árnyalata van, ami torzíthat és torzíthat. Itt a csillogó aldehidekkel, a laktóz őszibarackkal és a nagyon földes pacsulival párosítva addiktív illatot eredményez a csomópont. Valójában a megjelenésig semmi sem hasonlított erre a Gucci kreációra. „A Gucci Rush igazán egyedülálló tulajdonsággal rendelkezik: az elektromosság” – mondja Marika Vecchiattini, a The Handbook of Great Italian Parfümery szerzője. „Hűvös, elektromos áram fut át ​​az illatban, amely csillámgömbként csillog egy neonfényes diszkóban.” A virágok fémes, száraz és tejszerű hatásai olyan illatot hoznak létre, amelyet az író úgy ír le, hogy „(…) talán nem egészen emberi, egyfajta ultra-kifinomult, legújabb generációs kiborgot épít fényes fehér szilikon bőrrel.”