A smink és kozmetika jövője.
A 2022-es sminket az aktok és a vörös rúzs uralják. A hidratáló megjelenés esszenciája a hibátlan fekete szempillák és az élénkvörös ajkak kombinációja. Imádom a meztelen rúzsokat. A MAC Cosmetics Mini Lipstick hidratáló ajakrúzst választottam az Ön számára, kérem, kérdezzen árnyékban. Ez a sokoldalú szín minden nő számára megfelelő. És természetesen minden sminkkel működik.
Tavasz óta a kevesebb több elve néha érvényesül a sminkelés területén. Ez a színekben és az alapszokásokban is megmutatkozik majd. A nagy fedésű alapozók helyett divat lenne az enyhén átható, vékonyan felvitt és natúr változatok alkalmazása. A színezett krém tökéletesen megállja a helyét ebben a természetes orientációban, csak annyi, hogy egy korty kenőcsöt felvigyünk az arcbőrre a tökéletes megjelenés érdekében.
Kozmetikumainkban kiemelt figyelmet fordítunk vendégeink bőrének kényeztetésére, szebbé tételére a legmodernebb anyagokkal és technikákkal. A kifinomult smink a személyiséghez illő megjelenést tartalmaz, így a hölgyek nem csak szépek, de magabiztosabbak is.
A technológia szerepe a smink- és kozmetikai iparban.
A szépségipar trendjeit 2022-ben várhatóan továbbra is erősen befolyásolja a COVID-tól és számtalan hullámtól kezdve. Gyártóként az alapanyagok és csomagolóanyagok beszerzése során nehézségekbe ütközünk, szolgáltatóként és kereskedőként pedig egyre árérzékenyebb piaccal. A világ fenntarthatóságától és a folyamatosan változó koronavírustól való növekvő globális félelem két szélsőséges fogyasztói attitűdhöz vezetett: 1. A megtakarítási vágy által jellemezhető, egyszerű, racionális és a felhalmozást elkerülő magatartás.
Ezek a vásárlók tiszta, lehetőleg natúr vagy bio kozmetikai megoldásokat keresnek, magas hatóanyag tartalommal és néhány lépéssel. Fontos számukra a csomagolás újrahasznosíthatósága és a gyártási folyamat ökológiai lábnyomának minimalizálása. E csoport jellemzői alapján leginkább az egyre népszerűbb Nordic N-Beauty kategória határozza meg.
2. A másik a szélsőséges, önjutalmazó fogyasztói kör, aki a legkevésbé szükséges ápolóeszközöket, anyagokat vásárolja meg. Egzotikus alapanyagokból készült, tetszetős, ígéretes, sőt alkalmazások által támogatott, funkcionálisan összetett kivitelű terméktípusokat keresnek. Számukra a kínai és a koreai termékcsalád jelenti az igazi húzást. Magyar kozmetikai szolgáltatóként a következő évben is előremutató utat látunk termékportfóliónkban, tiszta, rendkívül magas hatóanyag-tartalmú, ésszerű bőrproblémákra való termékekkel. Szalonszolgáltatásainkban előnyben részesítjük az egyéni, természetes, megbízható és kiszámítható hatékony eljárásokat, manuális és elektronikus ápolási megoldásokkal egyaránt.
Kozmetikai technológiák
A modern szépségkütyüket is ez a tendencia mozgatja: a technológia nem állt meg, ahogy a fejlődés sem. Például a FOREO BEAR Micro-Current Facial Firmer anti-shock rendszerrel rendelkezik, amely először bőrelemzésen keresztül ellenőrzi a bőr hidratáltságát, majd ennek megfelelően állítja be a kezelés intenzitását, hogy biztonságos és fájdalommentes legyen.
A sminket lezáró és tartósan helyreállító végtermék. Állaga lehet folyékony spray, gél, por vagy kompakt por. A sminktechnológia forradalmával nem csak az elkészült sminket tudjuk rögzíteni, de már az előkészítés során is használható a fixáló termék smink alá. A folyékony vagy gél textúrájú fixálók sokoldalú technikai anyagok, amelyek nemcsak kozmetikai termékek lezárására használhatók, hanem pl. Pigmentek keverésére és rögzítésére, csillámokra vagy szemhéjfestékek erősítésére, nedvesen is használható, harmatos hatásokért stb. A legtöbb fixáló szer bőrápoló tulajdonságokkal is rendelkezik.
Ez a tendencia elválaszthatatlan a fenntartható fejlődéstől és a tisztább termeléstől. A kozmetikai cégek innovatív megoldásokat kínálnak és új összetevőket fedeznek fel, amelyek előremozdítják az ipart, és kreatív hozzáállást inspirálnak a már ismert dolgokhoz. Így csodálatos növényi alapanyagok és forradalmi szépségápolási technikák jelennek meg a polcokon. A Z-gen valami újat keres: érzéseket, benyomásokat, élményeket – ezért a termékalkotáshoz más megközelítésű márkákat részesít előnyben. Új textúrákat és modulokat keresnek, hogy frissítsék szépségápolási rutinjaikat az azonnali eredmények érdekében.